پاکستان میں خوبصورت دلہن پہناوے

Bridal Fashion 2017[urdu]

صاف، واضح، چمکیلی جلد؛ اور نرم، پتلی لمبائی کے ساتھ نسائی رنگیں اس سال بڑی ہیں. ٹھیک ٹھیک گلابی ہونٹوں اور موتیوں کے گالوں کے ساتھ اندھیرے کی آنکھیں اپنے بڑے دن پر خوبصورت نظر کرنے کے لئے کلاسیکی طور پر نسائی راستے ہیں.

یہ موسم تمام جدید رنگوں اور شیلیوں کے بارے میں ہے جسے آپ نے پہلے سال میں دلہن سے ظاہر ہوتا ہے. اورنج، گلابی اور لالچیوں میں لال اور جامنی رنگ، مووی اور آنکھوں کے لئے کانسی.

رنگ کی آنکھوں کے کناروں اور کوکیوں کی بنیاد مکمل طور پر باہر ہے. ان دنوں جدید دلہن وضع دار شررنگار کے لئے جاتے ہیں. وہ عام ‘دلہن شررنگار’ نہیں چاہتے ہیں اور وہ مصنوعی طور پر مزید نہیں دیکھنا چاہتے ہیں.

بڑے بالوں والے باہر آئیں گے. آنکھوں کے بالوں میں ہو جائے گا. تاہم، کچھ دلہن اب بھی بڑی بال ڈگری پسند کرتے ہیں.

ان دنوں hairstyles ’70s اور’ 80s سے حوصلہ افزائی کر رہے ہیں … دونوں کا ایک مرکب. بال نیچے پہنا جا سکتا ہے، ڈھیلا curls اور لہروں کے ساتھ بہاؤ. اس وقت جب کہ دلہن کے منظر پر غلبے کے بعد بھی ایک بہت ہی معمول نظر آتا ہے. دلہن کے بالوں کے کپڑے کے لئے موجودہ رجحان بہت قدرتی اور سمجھا جاتا ہے، نرم curls کے ساتھ اور سخت، سخت اپ ڈیٹس کے بجائے ایک آرٹیکل ربن یا پھول کے ساتھ.

دلہن شررنگار اصل میں آپ کی مہارت کا تجربہ ہے. تمہیں دلہن خوبصورت بنانا ہے. اگر وہ عام لگ رہی دلہن ہے تو آپ کو اس کی نظر میں اضافہ کرنا پڑتا ہے اور اگر وہ خوبصورت ہو تو آپ کو اسے زیادہ چمکدار نظر آنا پڑتا ہے. دونوں صورتوں میں ایک سٹائلسٹ ایک ‘کامل’ دلہن کے ساتھ آتا ہے.

کوئی بات نہیں کہ قدرتی دلہن شررنگار کس طرح ہے، یہ بنیادی طور پر بنیاد کا استعمال کرنا ضروری ہے. یہ نہ صرف تحریر چھپاتا ہے بلکہ یہ آپ کی جلد بھی ایک ٹون دیتا ہے. بے بنیاد بنیاد کے لئے ایک بنیاد کی بنیاد ضروری ہے.

اگر آپ بڑے کائر ہیں تو، غلط جھوٹےوں سے نمٹنے سے پہلے دو بار سوچیں. اپنے سوراخوں کو کرلیں اور اس کے بجائے والومائڈنگ کازکر کے ساتھ رکھو، اور چاہے آپ جھوٹ بولیں یا نہیں، پنروک کاجل ایک ضروری ہے.

1 ہدا خوبصورتی ہائی ہلکی، 2 جارجیو ارمان کی بنیاد،
3 نرس – بلش پر

سفید، سونے اور آسمان نیلے رنگ کے ساتھ مجموعہ میں سرخ. چونکہ پرانی گلیمر تیزی سے مقبول ہوتا ہے، روشن سرخ ہونٹوں اور نرم دھواں آنکھوں میں.

دلہن اصل میں ان دنوں میں شررنگار کے بارے میں آگاہ ہو رہے ہیں اور وہ صرف عام دلہن کی طرح نظر نہیں آنا چاہتے ہیں. لہذا ان دنوں آپ کو کسی کے کام کرنے کے دوران اپنے ذہن میں ایک خاص نظر رکھنا ہوگا کیونکہ اس سے دوسروں سے مختلف ہونا ضروری ہے.

شررنگار شروع کرنے سے پہلے، میں اس علاقے کے ساتھ چہرہ کی قسم پر غور کرتا ہوں جو میں اس پر زور دینا چاہتا ہوں اور اس علاقے پر زور دینا چاہتا ہوں. اثاثوں کو ایک کی خصوصیات میں لانے کے لئے بہت ضروری ہے اور ان کی نظروں کو مناسب ذائقہ کے ساتھ بڑھانے کے لئے ضروری ہے. دوسرا، ان کے رنگ اور آنکھوں کا رنگ صحیح رنگوں کے ساتھ کھیلنے میں ایک اہم عنصر ہے جو ان کو مکمل کرے گا.

اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ آپ کی جلد اچھی طرح سے نظر آتی ہے، شادی کے پہلے دو ماہ قبل ایک یا دو بار آپ کے چہرے اور گردن کو صاف کریں. باقاعدگی سے چہرے پر آپ کی جلد کی بناوٹ میں بڑا فرق ہوتا ہے اور آپ کو میک اپ کے لئے بہترین بنیاد ملتی ہے.

[/urdu]

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.